10/15/2015

Min efterårsferie indtil videre















Nu har efterårsferien været igang i et stykke tid, har i nydt den? Har i været ude eller inde? Vejret har faktisk været pænt koldt, også selvom det ikke er vinter endnu? Min ferie har indtil videre, ikke været en slags ferie, har været rigtigt meget ude. Sammen med en masse venner og veninder. Som jeg har savnet. Idag har jeg været ude hos en der hedder Henriette i Holte. Hun har netop fået hundehvalpen Noa, så den var jeg ude og se. Og så spise vi pandekager og så en serie på DR3. Kan ikke huske navnet på den. Noa tisser konstant, tror at tissede 5-7 gange imens at jeg var der, han er stadig en nutted hvalp, kan ikke huske om han var 8 eller 10 uger gammel. Men sød var han. 
Og så tog jeg mit kamera med ud og fik taget noge billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar