8/19/2015

Tab & sorg



Dette indlæg kommer til at handle, om noget meget mere seriøst! Jeg har lavet emnet Chit Chat, som skal handle om alt fra hverdags ting, pige snak eller som dette indlæg et mere dybere emne.

Jeg vil gerne ud med noget, og jeg håber at mine læsere vil kunne hjælpe mig og give råd. Så del gerne dette indlæg. 
Men, jeg har altid holdt rigtigt meget af dyr, især kaniner. Og her i starten af sommerferie døde Bounty, en kanin jeg havde fået af en anden jeg kender, på grund af hun ikke selv kunne passe den, fair nok! Jeg ejede denne kanin i nogle mdr. Så det var ikke så lang tid, jeg var selvfølgelig ked af det. Men det der har såret mig allermest, er at kun 1 uge efter, at Bounty døde, så faldt verdenen fuldstændig fra hinanden.. Min elskede kanin Freyja, som jeg havde haft siden jeg var 8 år. Altså 10 år! Døde.

Jeg græd og græd over tabet af hende, jeg har aldrig nogensinde haft været mere ked af det, end den dag vi begravede hende, hun har virkelig betydet en hel del. Og jeg har brug for råd til, hvordan man kommer videre, jeg føler mig så skyldig. Jeg føler jeg ikke var mere hos hende, at jeg ikke har passet hende godt, og så videre. 
Hun havde været til dyrelægen 4 uger inden at hun døde, fordi jeg kunne mærke på hende, at hun ikke spiste så meget, eller bevægede sig så meget. Dyrelægen sagde at alt var fint, og det nok bare var fordi det var meget varmt udenfor.

Hun blev så rykket indenfor, på grund af varmen. Så jeg regnede med at hun vill få det bedre snarest! Jeg tog til yoga en lørdag formiddag, og bare 30 min. inde i træningen, kom min far lige pludseligt forbi, og fortalte at hun var død.


Hun har været ved min side dengang mine forældre blev skilt, min første kærestesorg osv. Hvordan er i kommet videre, jeg føler at alt står stille og jeg ikke kan komme videre. Noglegange så græder jeg når jeg er gået i seng! Jeg tænker så meget over alt det der med, om jeg passede hende godt, om hun havde et godt liv. Og ja! Hun blev fandeme 10 år! Ca. 100 år i kanin liv! Det er så godt! Men samtidig kan jeg bare ikke handle på det positive og tænker kun på alt det negative Hjælp mig læsere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar