8/25/2015

Køb fra spaninen, mallorca

















Så kom mine shorts køb frem på bloggen, endelig! Det tog lidt tid, da jeg skulle redigere billederne.( så ser det bedre ud! ) Men i hvert fald så købte jeg disse to i Spanien, denne sommerferie. Gik ret meget med dem på ferien, de cremede er så fede, der er en lille snor du skal stramme shortsene med. De gule shorts, er dog ret meget gennemsigtig hvis du har mørkt undertøj på, hvilket er ikke specielt godt. Jeg havde dem på i sidste uge, og der opdagede jeg at man kunne se igennem. ( suk, suk, suk Julie ) Men sådan er det, de er meget luftige og flotte. 

I fortjener en god og postiv update, jeg går jo til ridning. Og har søgt efter en der søger part, og jeg var idag forbi min rideskole, ( Langstruplund ) hvor jeg red på Miras hest Indi, den er super sød. Jeg cyklede derhen og det var en hård tur på 24 km, både derud og hjem igen. Jeg red i ca. 1 time. Så mine lår er vildt stramme og trætte. Så nu går jeg i seng og skal tidlig op imorgen og i skole. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar